1 april 2009 Äntligen


Idag känns det som att det äntligen blivit vår, även fast det inte är 34° som våran tokiga termometer visade idag så har det väl varit runt 15° iaf så direkt när jag kom hem tog jag en massa god GBsandwich som vi köpte igår av glassbilen:). Grymt skönt var det iaf idag, äntligen är den dära snön borta... Idag i skolan så hade vi foto vi ska göra en utställning i skolan och temat är tusenlappar, vi har kommit på massa roliga idéer som jag hoppas blir så bra som alla tänkt. Jag har en jättebra och cool fotoidé so är lite om den dåliga sidan med pengar att det inte alltid räcker för att få ett bra liv men att hitta modeller till just den bilden blir nog lite svårare =P.
Får se vad de andra i gruppen tycker om den oxå sen får jag väl försöka övertala nån ;D.

Påvägen hem idag bestämde jag mig iaf för att gå in på expert o kolla om de hade nån billig MP3 för jag har ingen och eftersom jag ALLTID lyckas ta sönder mina MP3er så bestämde jag mig för att inte köpa någon dyr, 249;- kostade den iaf. Får väl hoppas att den är bra, annars så finns det juh garanti på den oxå. =)

Btw. Vi blev lurade idag av våra lärare, fan vad sur jag blev. Vi ska få ett annat shema nu till påsk ska sluta tidigare på måndagar och fredagar och då skulle vi få dom schemana idag på mentorstiden. När de delar ut papprerna så säger lärarna att de som hade gjort schemana hade gjort fel från början o sen står det att vi ska gå till 5 på fredagar.
Fy fan vad sura vi blev specielt jag jag kommer inte hem till sommen om jag slutar vid 5 och sen kommer jag juh hur sent till andreas som helst i sånna fall oxå...
Men sen fattade jag o skrek ut det är juh ett april skämt visst är det de o då kunde en av våra lärare inte hålla sig längre :P. Fy fan usch gillar inte första april xD.
Ojoj vad långt det blev...

Någon som blivit lurad eller lurat någon idag då ?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback