22 april 2009

Idag har jag mått okey fast gick hem o la mig direkt efter skolan och sov till typ 8 sen nu ska jag typ lägga mig igen. Skrivit ut några av bilderna på Hanna på foto, tycker det är så kul att se bilderna utanför datorn, det är en helt annan känsla då. :)

På svenskan ska vi läsa nån fantasybok och eftersom jag inte är någonting för fantasy typ så den ända boken jag kan tänka mig är twilight eller Om jag kunde drömma som den heter på svenska. Har beställt den och sen en bok av Katarina von Bredow Som om ingenting, det är den enda boken jag inte läst som hon har skrivit och de andra är grymt bra så ganska höga förväntningar har man ju på den boken.
Läsa blir det väl framöver nu antar jag, inte nått jag gör allt för ofta men är det något bra så kan jag väl läsa och jag har juh en hel sommar på mig bara Om jag kunde drömma som jag måste läsa ut snabbt =P.

Kommentarer
Postat av: Annika

Tips på riktigt rolig och skruvad fantasy är serien om skivvärlden av Terry Pratchett. Magins färg är den första i serien! Men twilight böckerna ska ju vara väldigt poppis, kanske kan köpa den av dig när du är klar med den? Har funderat på att läsa dem faktiskt..

2009-04-23 @ 21:29:28
URL: http://wilanand.wordpress.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback