25 april 2009

Inte bloggat på ett tag nu men har hållit på lite med en ny bloggdesign och sen är ju Andreas här nu :)

Igår
skulle juh Andreas kommit hit vid 8 eller 9 på kvällen nån gång och skjutsa mig från Sommen till Tranås också för är juh hos min pappa nu i helgen och veckan. Men andreas bil slutade typ fungera i Stockholm sen fick han igång den igen men då var han tvungen att vända tillbaka till Uppsala för att den inte skulle hålla hela vägen så då bytta han bil och åt lite hemma innan han åkte hit igen.
Vid kvart i 9 åkte han hemifrån sen kom han väl hit nån gång vid 12. =P.
Själv fick jag ringa och störa morbror på lördagskvällen för att fråga om han kunde skjutsa in mig till pappa för jag hade lovat att vara lite hundvakt för att pappa och Carina inte var hemma. Men det gick bra sa han så fick skjus av Lasse in till stan, Tack Lasse ! :)

Idag har jag och älsk varit på stan en stund, varit i sommen och hämtat sånt som jag inte fick med igår och sen har vi varit hos loftan och snackat skit och kollat om deras bilar var klara inför premiären =P.
Nu är det att grilla som gäller snart sen ta det lugnt och mysa med älsk hela kvällen :) ♥


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback