4 april 2009



Idag har det nästan varit sommar !!!!!

På förmiddagen följde jag med mamma och Dick o firade lilla Antonias födelsedag :) Av hela familjen fick hon någon leksakstrumma o sen gav jag hennes föräldrar en liten present nämligen en förstoring av denhär bilden, ååh bara älskar att se bilder när man skrivit ut dom, blir lixom en helt annan sak.

Resten av dagen har jag varit ute i solen i trädgården och varit ute och gått en sväng med mamma, mysmys :)
Känns så himla skönt att det är så skönt väder, men vilken vändning, förra veckan var det juh -14° och idag har det varit hur varmt som helst. Gått i t-shirt ute hela dagen. Har till och med fotat en fjäril, väldigt tidigt för dom att komma juh...

Ska på något informationsmöte om ett jobb i linköping på måndag, hoppas att jag får det, vill verkligen tjäna lite extrapengar sen kanske man skulle kunna få sommarjobba där också. Ska inte till Andreas någonting på lovet iaf =/ Det kändes lite smått onödigt för han kommer ju till mig på torsdag istället blir juh lite dyrt annars...


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback