Testhelgen...


Helgen har varit jättebra med massa bilar och mina nya favoriter, de extremt söta shortcararna, har någon speciell kärlek till små bilar så ganska självklart att jag skulle fastna för dehär men dom är juh bara för coola :)
Satt i tidtagningen och hjälpte till hela helgen förutom när jag var ute med moppen och körde listor. Tycker verkligen om den moppen som är där en gammal skruttig aprilia som knappt går framåt eller ja den startar inte alltid. Men den är så jävla enkel att köra sååå himla lätt är den mot min moppe och mycket kortare så jag når ner till marken lättare :P

Jaja nog om det, helgen har varit jättebra iallafall vet inte riktigt vad jag ska skriva mer om den. Saknade Älsklingen såklart som inte var där, men annars var det kul, en bra start på den nya säsongen tycker jag :).

Kommentarer
Postat av: Anonym

Det var as kul!! =) saknar alllihopa =/ men dt e ju inte långt kvar tills premiären!! ha dt bra pusshej <3

2009-04-20 @ 21:04:39
URL: http://jessicathern.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback