20 augusti 2009

Har gått i skolan i tre dagar nu... Helt okej har det varit, lite surt med alla teoriämnen bara =(. I morgon slipper vi iaf en och en halvtimmes historia för att vi ska intervjua ettorna, snacka om skönt! =) Har fotat Smilla lite idag, eller ja försökt iaf. Tror det är den jobbigaste personen jag någonsin fotat xD Hon springer fram till mig i världens fart och försöker knuffa omkull mig.♥ Haha lite bilder kommer det nog iaf har inte kollat igenom dom än.
Har fixat med fotoboken idag också, vilket jobb det var att få ihop allt, jag som är så nogrann oxå och vill ha allt på rätt sida och i rätt design o allt... Haha grymt kul iaf och egentligen behöver det juh inte vara så krångligt bara jag som krånglar till det =P. I morgon ska jag träffa Lovisa som jag saknat grymt mycket och inte träffatt på hela lovet sen på kvällen kommer Andreas oxå, tror det blir en massa bra dag i morron =). Mamma har fått alla pengar som jag köpte kameran för nu också... Snacka om att det kändes som att ge bort massor, kolla bara bilden! =P

Kommentarer
Postat av: Lovisa

<3

2009-08-21 @ 18:16:49
Postat av: Jens

Hej Sara!



Tack för dina kommentarer =).. jättekul att många gillar bilderna.

Hoppas det är bra med dig och att du fotar mycket.

Vad för kamera är det du köpt?

// j.b

2009-08-21 @ 19:13:08
URL: http://jeebeephoto.wordpress.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback