4 augusti 2009


Bilden är tagen förra året i dalarna

Nu är det jag som leder med antalet fiskar 5-3 står det till mig nu :) Fast Andreas säger att det står lika efterson två av dem jag fått upp varit mörtar och inte abborrar =P Men jag har fått upp gädda och de har inte han. ;D I morron åker vi iaf härifrån och kan säga att jag lätt skulle kunna stanna flera veckor till, stormtrivs här uppe. Men i morron är det hemfärd till Andreas sen ska vi åka hem till mig på torsdag. Lite surt att skolan börjar snart vilket betyder att jag inte kommer kunna träffa älsk varje dag men men sånt är livet.

Kommentarer
Postat av: Pappa

Har du ätit abborre nu då?

2009-08-05 @ 12:10:48
Postat av: Sara

Sv: Haha och de tror du? =P Ne ja släpper i fisken sen igen... :)

2009-08-05 @ 18:23:36
URL: http://sarabrehmer.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback