För gammal mat...

I
lördags (1/8-09) så var vi på ICA i Hedemora och handlade den igår skulle vi äta schnitzlarna vi hade köpt sånna där lite smidiga små schnitzlar som man bara steker en stund sen är de klara... Sen när vi skulle äta dem igår så läste jag på förpackningen då stod det BÄST FÖRE 25.05.2009 alltså över 2 månader för gamla.
Eftersom vi inte har så mycket mat här så fick vi åka in och äta på lappens i Hedemora och jag hade sparat kvittot så då gick vi tillbaka till ica och visade de schnitzlarna vi hade köpt och hittade ännu äldre som gick ut den 2 maj i frysen(de på bilden) altså 3 månader gammla...
Herregud... Vi fick iaf det dubbla vi hade betalat tillbaka i pengar sedan var juh han i kassans kommentar guld värd xD "Haha ja ni måste vara de första som har köpt domma".
Det var iaf en stor slump att vi ens kunde komma iväg och äta för Andreas hade precis öppnat en öl men han inte dricka nått innan jag sa till, snacka om tur xD

På dagen igår så var vi i borlänge också på kupolen då köpte Andreas bland annat ett kastspö som jag ska få ha när vi är ute och fiskar, visst är han snäll !? =)

Idag har vi varit nere och fiskat och badat lite också... Mer bilder och ett inlägg om dagen kommer nog senare fast då är det nog andreas som skriver om jag vågar tillåta de för han har en hel del flummiga bilder på mig vet jag =P.

Kommentarer
Postat av: Annika

Varför känns det där så typiskt Ica?

2009-08-03 @ 21:12:36
URL: http://wilanand.wordpress.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback