Hjälp =/

Jag kan verkligen inte gå och lägga mig sitter uppe helspänd och livrädd =S Har en stor hästmygga som flyger runt i hela rummet, de e väl inte så farligt bara jobbigt men sen så såg ja nyss en stor tvestjärt i en tidning precis vid mitt tangentbord !!! Usch är fan livrädd för tvestjärtar ska fan aldrig mer ha fönstret öppet i mitt rum ! =(

Uppdatering: Haha mamma vakna av att jag skrek till när jag jagade hästmyggan och hjälpte till att leta efter flugsmällaren som jag inte hittade. Sen fick jag sova livrädd och drömma om stora tvestjärtsmonster xD Låter fan som en tioåring juh, eller ja kanske ännu mindre... =P Men HATAR verkligen småkryp...xD

Kommentarer
Postat av: MissMian

Hmmm.....mamma vill sova på nätterna, inte jaga hästmyggor och tvestjärtar!!

2009-08-10 @ 17:30:36
URL: http://missmian.blogspot.com
Postat av: Anonym

whooo hoo du gjorde så som ja sa:D

2009-08-10 @ 21:40:29

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback