31 augusti 2009

Wow, igår hade jag 40 besökare sådär pangbom bara... =) Kul de, har visserligen haft mer men de är när jag hade designutlottning och så men nu har jag lixom inte gjort något speciellt... =P Tack för alla kommentarer iaf! :) Kul att ni tycker om mina bilder :).
Idag följde jag med Fridah till ikano efter skolan :) Hon skulle ha lite block och sånt till skolan så vi gick och glodde lite på saker, jag köpte inget, kan juh vara bra att spara på pengarna ibland =P. Kollar efter en "pärm" att ha som portfolio. Har tänkt nån slags pärm fast i tyg med dagkedja på. Om någon förstår vad jag menar och vet vart jag kan få tag på det till ett billigt pris så vore det grymt snällt om ni tipsar :P 

Kommentarer
Postat av: Neha

Sånt är alltid trevligt:)

2009-08-31 @ 22:31:28
URL: http://nehaexponerar.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback