26 februari 2009


                              Saknar racen, vill ha SOMMAR !!! =/

Igår
var vi med skolan på någon teater, ett drömmspel hette den. Inte för man förstod allt vad den handla om men den var fktiskt bra ändå. :) Det var väl uttrykcket  "hoppsan kramis" och ketchupscenen jag tyckte om mest annars var det lite rörigt, grymt coolt att de hade vatten på scenen iaf. Efter det så åkte jag hem och pluggade inför ett tal vi skulle haft idag, fast alla hann inte. Jag ska iaf prata om racing och SSK o guud vad jag saknar alla där. Alla ska ju dit i helgen men inte jag kände at det är så muycket med allt just nu ska ju till fjällen nästa vecka också.

Idag har jag varit i skolan hade en ganska slapp dag med tal på mediakommunikation, prat på svenskan och sen mediakommunikation igen fast med en annan lärare. På den andra mediakomunikationen så skulle vi gör annonser om skor som det var vår rea på. Vi bruakr alltid få lämna in och ändra saker minst 5 gånger innan våran lärare är nöjd men jag behövde bara lämna in en gång då rättade han bara stavfel och bytte ut ett ord. Ändå lämnade jag inte in det så sent så jag skulle hunnit göra om den om det var något.
Blev faktiskt nöjd med den så det var kul att jag slapp göra om det 1000 gånger iaf. Det är ju sånt jag vill jobba och hålla på med också.
Efter skolan följde Clara med mig till frisören där jag skulle in och fråga om hur man skulle göra om ens hår blir grönt, ja det är inget skämt mitt hår blir det av alla metaller i vattnet i sommen. Frisören gav mig något tips om någon krydda man skulle blanda i men glömde bort vad den hette =S.
Sen har jag väl inte gjort så mycket träffade Ida på stan också, kul kul :).

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback