28 februari myys och bio


Idag vaknade jag brevid älsklingen, kollade ut genom fönstret och det var klarblå himmel myyys. =)
Vi har varit ute och gått en sväng med Mixa sen var vi på bio. Män Som Hatar Kvinnor såg vi, den var helt okej men det tog ett tag innan det väl hända något :P. Efter bion gick vi och käkade pizza sen drog vi hem och titade på lite av melodifestivalen och film.
Nu sitter jag och surar för att han vägrade sätta på Cartoon Network när det är PowerPuffPinglorna där kollade ju alltid på de när jag var liten haha fan vilken dum pojkvän jag har eller hur? =P aja får väl gå o sova istället då.

Hmm, min pojkvän sitter o barnsligförklarar mig nu, ingen annan som tycker om att kolla på tecknade program som ni såg på när ni var små ? =P

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback