Torsdag? 16 juli 2009

Haha nu börjar jag bli veckoblind eller vad de nu heter... Haha svårt att hålla reda på dagarna =P.
I går var iaf en massa kul dag! :) Först mötte jag Erik vid stationen och efter ett tag mötte vi hans syster Lisa och åt lunch o sen var det shoppa som gällde =) Grymt kul var det iaf, det MÅSTE vi göra om <3<3
Efter det hängde jag med Andreas och Gunnar och spelade badminton... hehe ja jag förlorade ganska stort men tycker de är kul ändå xD
På kvällen sen igår så spydde Andreas helt plötsligt en gång sen mådde han typ bra igen. Han har väl varit lite hängig och så men inte spytt något mer, troligen var det nån korv han köpte med massa geggamoja på som han köpte innan vi skulle spela... Idag har han iaf varit hemma så vi har tgit det väldigt lugnt och eftersom han inte känner sig så jättepigg så ska han vara hemma i morron också... =P
Sen är det semester även för honom =D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback