6 juli 2009

Idag säger vi GRATTIS till Noy som fyller 50år !!! =)

Vi har såklart varit där och firat och käkat tårta... Av oss fick hon massa fotpeeling och sånt gillar att ge bort typ "spa" saker och göra iordning små paket med sånt gjorde juh de till mamma i morsdagpresent också fast ett lite mindre än de idag då... =P
Innan vi åkte till Lasse & Noy så var jag mamma och Smilla i lkpg där jag bland annat köpte Comviq Surf får se hur det fungerar sen ska använda de en månad från och med nästa vecka tror jag de blir =P För då är det semester för mig och Andreas ;).
Haha nu tror säkert alla att jag är värsta Country freaket med tanke på förra inlägget men de kan jag juh inte säga att jag är men lyssnar verkligen på ALL musik fast har nog mest lite rockigare musiksmak egentligen =P

Kommentarer
Postat av: linda.

Vill du bli veckans blogg?

Anmäl dig då i min blogg och

kanske just DU blir en av finalisterna

på fredag ;D

2009-07-07 @ 15:50:16
URL: http://liindhas.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback