Sommaren 2009 ? =)


Weii nu vet jag typ hur semestern kommer se ut för mig och Andreas =D
På måndag åker jag upp till uppsala då jobbar fortfarande Andreas men jag ska fota lite och  träffa bland annat Erik och Bellis :)
På lördagen åker vi från uppsala och hit så jag kan packa om och lite sen drar vi till Raceweek på tisdagen tror jag det blir.
Sen kommer vi till uppsala på söndagskvällen eller måndagen V.31 då stannar vi tisdagen i uppsala och kollar på speedway sen åker vi till dalarna och stannar ett tag... Nån dag sen ska vi till grönan också sen efter det så jobbar jag V.33 sen veckan efter börar skolan igen.
Känns skönt att äntligen veta lite hur det blir, bara det blir bra väder till raceweek nu också, bara lite mer än en vecka kvar !!! =)

Kommentarer
Postat av: linda.

Hoppas du får en fin fredagkväll! :)

2009-07-10 @ 20:38:16
URL: http://liindhas.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback