Värmeslag i regnet i tranås ? xD


Bilden är tagen från obergas hemsida och skylten är tagen från google =P

Idag har jag haft riktigt kul åt folk när jag sålt jordgubbar =P. Först blev jag kallad den söta jordgubbstjejen av en liten söt tant det var juh inget med de det var bara sött... många som säger sånna saker men tyckte det lät lite extra sött :)
Sen kom det en gubbe i typ 75 års åldern och frågade om han fick ta kort på mig jo visst säger jag så tar han fram nikons nya rosa lilla kompaktkamera knäpper två bilder och säger att jag får kopior på dem i morron =S Tokig gubbe, men grymt söt han med...
Inte nog med de, jag hade drive in på torget också... In på torget kommer en bil som parkerar så nära mitt stånd det bara går sen är det en som inte kan gå så bra så hon betalade och köpte jordgubbar genom fönsterrutan på bilen =P.
Hahaahaha ja tokiga människor finns det gott om jag och de som stod i kön(efter bilen) fick oss iaf ett gott skratt =P

Efter jobbet träffade jag en till tokmänniska Hanna =D
Längesen jag umgicks med den dära tjejen så det var grymt kul =)
Vi åkte bland annat till illern och badade sen gick vi till coop för att handla maränger men det slutade med att vi köpte revbensspjäll och potatissallad och flötade oss med, massa mys =P.

Haha sen har vi juh dagens citat också från nått tv program jag och Hanna tittade på xD
"Fan vad du ser sexig ut när du skjuter! Vad duktig du är, vad långt den kom"

Kommentarer
Postat av: Hanna

Har jag kommit rätt nu?:D

Jo det var en as kul dag:D Får göras om och den där festen vi sa

BÄSTA KOMMENTAREN PÅ TVN!!!! hahahahahaha<3

2009-07-08 @ 23:01:16
Postat av: MissMian

Hahahahaha!!!

2009-07-09 @ 06:40:21
URL: http://missmian.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback