Andreas Olárs <3


På bilden: Jag och Andreas Foto: Mamma


Just nu sitter jag hemma hos älsklingen. Medans han är på jobbet idag ska jag inte göra mycket alls typ sitta vid datorn och lyssna på när hans pappa spelar gitarr i rummet bredvid, massa mys :)


Hur förklarar man för någon hur mycket nån verkligen betyder för än?
När orden jag älskar dig inte ens räcker till, när man vill bevisa det ännu mer?
Jag vet inte riktigt hur man gör...
Men jag hoppas att du vet hur mycket jag älskar dig Andreas, du är det bästa som har hänt mig! <3

Kommentarer
Postat av: Elin [ n e v n a r i e n ]

haha jag menar det... hade det varit så så hade jag ju berättat förr eller senare och om jag inte berättat så hade det ju bara varit för att jag inte velat göra det... :P

2009-07-13 @ 15:52:24
URL: http://nevnarien.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback