Ydre Country Festival

I helgen har mys med älsklingen, Ydre CountryFestival och jobb stått på schemat...
Har inte uppdaterat tidigare för att internet här hemma hade ballat ur =P.
 


I lördags var jag och Andreas på Ydre CountryFestival och kvällen började med att jag och Andreas hade bestämt oss för att ta bussen ut och jag läste såklart fel på busstiderna så vi fick sitta på stationen och vänta en halvtimme extra :P Men när vi väl var på väg så var det kul... Efter ett tag så mötte vi Danne Emil och Anton och sen mötte vi även massa Sommenfolk och Mimmie =P Kvällen var massa mysig och kul fast att man blev VÄLDIGT yr av de dära karusellerna artisterna var bra och Watson var nog bäst speciellt när han sjöng Johnny Cash =)
Jag köpte även snyggingen till hatt som är med på bilden... Den kommer ni nog få se mer av senare för har en fotografering som jag planerar lite för. (vet att bilderna är suddiga men kände att jag inte orkade engagera mig så mycket på att ta bilder utan bestämde mig för att ha kul istället) :P

Här kommer en video som jag spelade in lite snabbt när Watson sjöng...
Vet att jag slutar på ett konstigt ställe och att inspelningen suger men men wathever :P


Kommentarer
Postat av: Sofia

låter ju jättemys! :D

2009-07-06 @ 20:23:10
URL: http://motorflickan.blogg.se/
Postat av: Lovisa

Jag mötte en kille från ydre på Hultan, jag pratade med dig då, thihi :D

2009-07-12 @ 21:54:12
URL: http://lojcan.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback