Dagen blir bara bättre, pappa är FRISK ! :)

Inte nog med betygen utan precis nyss fick jag reda på en sak som är betydligt viktigare, det ringde ett samtal som fick mig bli väldigt gald:

Det är så här att ungefär september förra året tog pappa bort en väldigt misstänksam leverfläck... Den sändes på analys i Stockholm för att se om det var en tumör men de hittade inget men tyckte fortfarande att den såg skum ut så de skickade den till Texas och i april fick vi reda på att det var en tumör så pappa hade hudcancer. Efter en hel del operationer och lång väntat så ringde de från linköpings lasarett idag och berättade att det inte såg någonting på proverna de hade tagit sist så nu är pappa helt fri från cancer :) Han ska väl fortfarande på kontroller och sånt men förhoppningsvis kommer inget tillbaka... Så skönt !!! :)

Kommentarer
Postat av: Anonym

Jag är jätteglad för er skull!!!!!!!!!!! :D

2009-06-11 @ 19:25:24
URL: http://lojcan.blogg.se/
Postat av: MissMian

Åh så skönt!!!! Nu är han väl så underbart glad över att de inte ska skära mer i honom! Krama honom från mig!

2009-06-11 @ 20:05:58
URL: http://missmian.blogspot.com
Postat av: Sofia

Åh vad glad jag blir! :D

2009-06-11 @ 20:33:06
Postat av: Morbror Lasse

Vad skönt att höra detta! Det var en mycket glad nyhet !!

2009-06-11 @ 21:14:53
Postat av: Annika

Va? Oj, hade ingen aning! Vad skönt med friskt besked nu då!

2009-06-11 @ 21:25:28
URL: http://wilanand.wordpress.com
Postat av: Ren-76

Had no idea O_o men bra att han är fri från det då :D (y) !!

2009-06-13 @ 16:44:06

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback