Midsommarhelgen :)


En häst som gick och betade en bit ifrån stugan

Ojoj nu var det ett tag sen jag uppdaterade... Det har varit midsommar, älsklingen har varit här och jag har jobbat...

På midsommarafton var jag med älsklingen först drog vi ut till en stuga som mammas kompisar äger. Där var det fika och kubbspel som gällde. Sen bestämde vi oss för att inte stanna för att jag skulle jobba dagen efter utan vi åkte hem och Andreas och jag lagade lite mat och hade myspys :)
Sen senare drog vi till en av pappas kompisar där pappa var och stannade där tills ganska sent ändå eftersom jag och Andreas gick hem med Mixa så var vi nog inte hemma försen halv 2 nån gång... Jag som skulle lägga mig tidigt xD 

Midsommardagen jobbade jag sen skjutsade älsklingen hem mig då var det lite folk här sen myste vi och kollade på film och idag åkte älsklingen hem och jag har jobbat.

I morron är ja ledig och ska fota Becka på eftermiddagen :)
Känner på mig att det kommer bli riktigt bra bilder ! =)

Kommentarer
Postat av: Annika

Åh, hästar som är så fina! Ja telefonförsäljare är ett jädra skit jobb rent ut sagt. Inget för mig heller. =) Bättre med jordgubbar, ingen som blir arg på en som säljer jordgubbar!

2009-06-22 @ 11:12:30
URL: http://wilanand.wordpress.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback