Onsdag 10 juni 2009

Tjoho, vilket fint väder vi har eller hur !? (ironi)
Ne men man får väl se det positivt det kan juh knappast bli värre... Blir så himla trött av vädret bara kom hem vid typ halv 2 sen vid halv 3 nån gång la jag mig på soffan och somna och har sovit tills typ nu. Fast det har varit ganska skönt de också :).
Igår hade vi bara lite "uppdrag" i skolan då vi skulle springa runt på stan o fixa massa grejer på stan sedan skriva en låt som innehöll vissa ord, det var ganska kul och resultatet av låten kan ni se en liten del av om ni trycker --> HÄR <-- sedan på Lag 1 haha illa :P xD. Vi fick iaf 40kr i presentkort på BossesGlassbar som ska användas skolavslutningsdagen =). Efter det så gick jag och lovisa och kollade på 3orna när de spelade brännboll sen gick vi på stan och shoppade lite kläder :P
Idag har vi bara haft två lektioner i morgon har vi också bara två lektioner... Fast sen vid två har vi avskedsfest för den bästa av alla lärare, Conny som får sparken eftersom de inte har råd att ha kvar så många lärare eller något =( Då måste de ta den bästa läraren? Aja sånt är väl livet...
Inte långt kvar till sommarlovet nu iaf, på fredag slutar vi... :)


Kommentarer
Postat av: Annika

Oj, låter som ni haft fullt upp! Hahaha, nä jag tror nog inte det...eller får och får får du väl, men vill? Du kommer säkert få tvätta honom mellan rynkorna om tio år, inte kul kanske. Men sen är det ju Depp också...man kanske gör allt för honom. =P

2009-06-10 @ 21:37:27
URL: http://wilanand.wordpress.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback