Onsdag 3 juni 2009


Idag kom detta fina kortet i brevlådan, det är från min kusin och är som man kan sätta på kylskåpet, grymt coolt tycker jag, mycket roligare att ha det som magnet än att ha det i papper för då är det väldigt lätt att det kommer bort... :)
Jag som tagit bilden också, fast Annika eller Andreas som redigerat... :)
Kommer mer bilder från kyrkan snart, kanske lägger in några innan helgen om jag har tid, har lixom halkat efter en hel del med dom känner jag.

Btw .Vilken MISS jag gjorde i förra inlägget, fick en kommentar av min käre far att jag hade skrivit Juli istället för Juni, hahah det var väl önsketänkande antar jag =P. Haha illa...

Kommentarer
Postat av: Annika

hihi, ja visst är vi duktiga! =) Och du med som tog bilden! Det e Andreas som fixat bilden så fint =)

2009-06-03 @ 22:51:07
URL: http://skickasaltet.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback