SSK Race Gelleråsen :)


Andreas Boström körde i regnet med sin BMV 320 och vann

I helgen var det race i Karlskoga, värdet var väldigt konstigt men för det mesta var det bara lagom värme och moln men regnade även en hel del. Själv stod jag på lineupen och ställde upp alla bilarna inför start, faktiskt ganska kul eftersom man får prata med förarna och alla andra betydligt mer än vad man gör om man sitter i tidtagningen. :) Grymt snygga bilar fanns det att kolla på också för GT-klassen var där och körde i regnet dom med :)
Helgen var kul och lite väl flummig ibland tror jag, måste vara vädret men man börjar juh undra när man får ett sms från Sofia som undrar om man har någon kondom hon kan få... Haha de e en ganska komplicerad historia egentligen men hon skulle visst ha till att ge bort...
Grattis till Ida också som tog sin första pallplats ! :)

Mer bilder från helgen kommer snart, både från racen och bilder som jag tog när jag och Tim var ute i regnet och fotade i depån... Kommer nog lite bilder som han lyckades ta på mig då också, måste bara få dom först =P.

Kommentarer
Postat av: Sofia

Hahah, men man är väl som man är ;) Har du set att jag tagit bort bloggen förresten?

2009-06-09 @ 17:36:16
Postat av: Annika

Jag håller med dig! Hur går det med skolan, har ni slutat för sommarlov nu? Ska du börja sälja jordgubbar med en gång eller får du nåt ledigt?

2009-06-09 @ 17:59:50
URL: http://skickasaltet.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback