Tisdag 2 juni 2009


Idag var det slappt i skolan... Bara 2 lektioner och en av dom kollade vi på film =P Efter skolan bar det iväg till tornby med Lovisa :) Ska fylla på min garderob med lite sommargrejer så köpte 2par skor på skopunkten och ett par jeansshorts från Gina... Riktigt nöjd är jag med mina inköp bara att shortsen kunde varit lite tajtare men fanns inte i mindre storlek på tornby. Ska kolla om de har i mindre i stan så man kan byta men har de inte de så har jag kvar de jag köpte idag :P
Lovisa köpte en grymt söt kjol från Cubus oxå som de reade ut så hon gjorde värsta kapet :P
Kul dag var det iallafall men nu är jag grymt trött och lite smått sur eftersom det var NCIS & The Mentalist för sista gången för säsongen förra veckan, så idag har det inte blivit något utan NCIS har de ersatt med Paris Hiltons nya program... =/ Surt surt....

Kommentarer
Postat av: Jens

Hej Sara!



Tack för berömmet =)

Kul med lite sommarbilder,,,



Hoppas det går bra med plåtandet för dig med..

Hare bäst

// jens



www.jeebeephoto.se

2009-06-03 @ 09:59:27
URL: http://jeebeephoto.wordpress.com
Postat av: Lovisa

tummen upp för oss! (:

2009-06-03 @ 12:09:22
Postat av: Annika

Åh vilka söta skor! =) Vadå, Paris Hiltons program var ju skiiiitbra! ironisk

2009-06-03 @ 12:12:42
URL: http://wilanand.wordpress.com
Postat av: pappa

Juni är det väl nu hoppas jag.

Hoppas skorna passar.

2009-06-03 @ 14:44:55
Postat av: fanny

sv; SÅ HIMLA BRA!! :D

2009-06-03 @ 15:34:23
URL: http://iiowa.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback