Sommarlov :)

Nej jag har inte dött har bara haft en myshelg med älsklingen :)
Tack för alla kommentarer om förra inlägget :) Vet att många blev förvånade för att jag inte hade sagt något men det är väl inte en sak man springer runt och säger till alla heller då ska folk bara tycka synd om en hela tiden :P 

I fredags var det iaf skolavslutning så nu har jag SOMMARLOV! =) Jag fick också se hur de ser ut när de tar studenten i Lkpg för första gången ... Har alltid sagt att det jag kommer sakna med att inte gå i skolan i Tranås är att jag inte får ta studenten där men jag har nog ångrat mig. Studenten på våran skola verkar guld värd! Inne i cloetta center bygger de upp en stor scen och nere vid scenen står alla studenterna och tjoar och har sig medans vi andra sitter på läktaren och tittar på, såg grymt kul ut kan jag ju säga!  "Bara"  två år kvar nu :P
Efter det gick jag en sväng på stan med Lovisa och käkade Glass på bosses sen på kvällen blev det faktiskt inget festande utan jag väntade på att älsklingen skulle komma hit sen spelade vi poker och myste hela kvällen :)

I går var jag med mamma Dick Smilla och Andreas och badade i jkpg (inomhus såklart) det var kul :) Efter det drog vi och käka sen till mediamarkt åhh älskar det stället hittar alltid massa saker där fast köpte inget, stod bara och dagdrömde om en systemkamera som vanligt... På kvällen var det myspys och film som gällde :)

I dag har jag soovit, skönt att sova ut lite fast gick upp innan älsk och lät honom sova en stund till medans jag dukade fram frukost UTOMHUS :) Mycket mysigt. Tyvärr åkte älsklingen hem idag :( Men han kommer ju på torsdag igen så inte jättelång tid kvar tills dess...
På onsdag ska jag börja jobba också... :P 

Kommentarer
Postat av: Morbror Lasse

"studenten på våran skola värkar guld värd!" ..Vadå värkar ???? Gör det ont ?? Verkar, heter det Sara ;)

2009-06-14 @ 20:34:33

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback