27 mars 2009

Nu sitter jag på bussen mellan Stockholm och Uppsala =)
Ska snart få träffa älsklingen har verkligen saknar honom massor.

Något helt cp har hänt med mitt ben idag... Sträckte det ju ganska rejält när vi var i fjällen och sen dess har jag haft ganska ont i låret, och idag när jag satt ner o kulle resa mig upp kom jag typ inte upp för jag hade så jävla ont =S:
Kunde knappt gå på det, nu är det bättre men det gör fortfarande svinont =/.
Haha någon som har ett ben att låna ut kanske ? xD

Aja i helgen blir det som sagt Uppsala och mys med älsklingen vi ska nog på Isracing i morron men nu verkar det bli dåligt med det, det beror på vädret, är det sånthär väder så håller vi oss nog inne istället, får se vad älsklingen säger har ju lovat honom att följa med.

Blir inget bloggande i morron men kanske på söndag så kommer det nog upp lite bilder från isracinget oxå om det blir något,

Hoppas ni fårhar en bra helg =)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback