31 mars 2009

Dagen började inte på topp direkt har inte sovit så mycket i natt så var massa trött men stressade som vanligt iväg till stationen och när jag kommer dit ser jag att det inte står något tåg för det var inställt och istället blev det att åka ersättningsbuss till lkpg. Kom lite sent till första lektionen då som jag verkligen inte ville för vi skulle ju köra bowling på idrotten.
Grymt kul är det att spela bowling iaf, och även fast jag suger och inte fick en enda strike som de andra jag spelade emot fick så vann jag båda serierna som vi körde så blev lite gladare då iaf. =) Fast i 2an kommer vi få betyg i bowling och spelar jag som idag kommer jag inte ens få G =S.
Ska sätta mig och plugga lite nu, prov i morron... Ska ringa Sune oxå och höra om jag och Andreas ska jobba på Elmia i påsk, det blir och se, hoppas det iaf för det är jävligt kul =).

Har fått ganska mycket frågor om jag kan fixa folks blogdesigner och sånt nu efter jag fixat iordning min och Jessicas blogg. Har lovat några att jag ska göra deras design och det tänker jag hålla men har inte riktigt tid att göra hur många som helst så kommer nog att fixa iordning en liten tävling för er andra som är intresserade...
Verkar det intressant tror ni ?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback