13 maj 2009



Idag har jag haft nationella i Matte, får MVG i matte A om jag bevisar att jag är värd det på nationella så lite press kände jag ju, det konstiga var att den "svåra" uppgiften med mvg chans på gick betydligt bättre än de andra uppgifterna men kändes helt ok endå så det är väl bara att hoppas andra delen har vi på tisdag tror jag...
Efter det sa våran matte lärare att vi inte behövde ha någon matte idag så du flyttade vi om på lite lektioner så vi slutede 12, så skönt :)
Har lagt in blogdesignen till Emelie nu och i morse läste jag ut första twilight boken, grymt bra var den :)
Men nu tror faktiskt jag ska ge mig ut och springa en sväng snart, nackdelen är att jag är i tranås så vet inte riktigt vart jag ska springa för hatar när man möter massa folk. :P
Kanska ska möta Ida och springa med henne sen i sommen istället, får se hur det blir ;P.


Kommentarer
Postat av: Céline

Jätte härlig bild!! :)

2009-05-15 @ 22:17:26
URL: http://celineaden.blogg.se/
Postat av: Kamilla - Fotoblogg

Vilken fin blogg du har!

2009-05-16 @ 17:16:59
URL: http://kamillush.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback