31 maj 2009 hemfärd


Mupp bilden är tagen av älsklingen, jag som klagar på att andra inte kan vara serriösa på kort kanske inte ska klaga så mycket endå :P


 

Är på väg hem från en underbar helg med Andreas, älskar verkligen honom han gör mig bara så glad :).  I fredags var han på fest med de anställda å hans jobb men han kom hem ganska tidigt och höll mig sällskap och i går var vi på hans mosters silverbröllop. Idag har vi njutit av det fina vädret och slappat, mys mys. Tror jag ska göra ett inlägg med bara lite allmäna bilder från helgen på folk och så... Ínga fina eller välredigerade eller så bara lite allmänt, har ingte gjort de på länge :P

Tack för en underbar helg älskling, du ska bara veta hur mycket jag har saknat dig <3

Kommentarer
Postat av: Annika

Vad gulliga ni är! Tack Andreas för att du tar så bra hand om min kusin och gör henne så fin på kort, haha. =)

2009-05-31 @ 18:28:03
URL: http://wilanand.wordpress.com
Postat av: typannah.blogg.se

hej, jag såg att du var jätte bra på att göra designer, jag undrar om du kanske har lust att göra en till mej? ingen komplicerad asså. ?

2009-06-06 @ 10:17:17

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback