5 maj 2009

Ojojoj, nu har jag inte skrivit här på ett bra tag, i söndags kom jag ju hem ganska sent och igår var jag på stan med Lovisa efter skolan sen var jag ute o sprang. 
Men nu hinner jag iaf uppdatera lite. Helgen har varit helt underbar med älsklingen ♥ 
Vi har varit tillsammans i över 1år och 4månadern nu juh :)

I torsdags så åkte vi på fest med några av hans vänner. Trodde jag skulle garva igäl mig när det var 5 kamp och "irlänsk julafton" ni vet när man springer runt runt runt med pannan på en kvast eller något. Grymt kul var det att se på iaf ! Efter det satt vi och snacka en stund sen bestämde sig större delen av gänget att bege sig till stan och krogen så då stannade jag Linn, Andreas och Linns pojkvän Jens kvar i tuna och gick för att kolla på majbrassa, myspys :).

I fredags var det att ta det lugnt som gällde sen på eftermiddagen åkte jag och älsk ner till Testen (typ ett litet badställe) med Andreas bror och hans brors flickvän. De andra fiskade men jag bestämde mig för att ligga och sola istället, hääärligt. Haha kommer nog lite mer om den fiskningen senare ;)

I lördags var jag och älsk på rally, aldrig varit på rally innan faktiskt så det var grymt kul, dock var det betydligt svårare att fota på rally än vad jag hade räknat med, vart man än ställde sig så var det träd och shit ivägen =P. Kul var det iaf och Jens slutade 2a medans Gunnar hamnade på 7e plats. :)

Det var lite om min helg, kommer bilder senare. :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback