Onsdagen den 27 maj 2009


Bjuder på en bild på sötaste Mixa som var väldigt uttråkad på att jag försökte få henne titta in i kameran och massa hela tiden =P

Idag har det inte hänt allt för mycket i Saras liv.... Vi hade ingen matte idag så vi fixade om våra lektioner så vi fick sluta tidigare idag så då gick jag på stan med Hanna och köpte Mors dag presenter på stan. Vi kollade också på klänningar på young, gud vilka snygga klänningar de har! Fast inget jag har råd att lägga pengar på just nu tyvärr =(
Fortfarande inte fått något svar på när jag ska jobba i sommar, hoppas på att få de snart, ska juh kanske börja jobba redan första dagen på sommarlovet, skulle juh vara kul att kunna planera lite...
Inte så mycket mer att skriva, nu blir det att göra lite skolarbete och redigera bilder =P.


Kommentarer
Postat av: Annika

aaaaw, så plutt-skrutt-sötis!

2009-05-27 @ 20:56:05
URL: http://wilanand.wordpress.com
Postat av: Malin

Åhhhhh, söööt voovveeeee!;D<3

2009-05-27 @ 21:10:59
URL: http://lillaskrollan.blogg.se/
Postat av: Jens

Hej Sara!



ÅÅhh tack för ditt beröm! =) jag gillar faktiskt som bilderna också.

Alltid kul att fota när allt går så bra.



Du har ju också jättefina kort. Bröllop är ju tex inte det enklaste.

Jag tycker du ska fortsätta med det du gör =)



Ha en jättebra dag!

// Jens



2009-05-29 @ 08:13:07
URL: http://jeebeephoto.wordpress.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback