Vilken kusin jag har ! =P



Jag skulle ju fotat dop i lördags men bara dop blev det juh inte utan blev att fota dop & bröllop för när ändå släckten var samlad passade de på att bjuda på ett överraskningsbröllop också som JAG dessutom skulle fota! :P
Det var jättefint och lilla William var som en ängel hela dopet/bröllopet :)
Efter det gick vi ut och fotade lite jag Annika och Andreas (ja, Annikas man heter oxå Andreas) sedan var det fika som gällde och sen hem. Och idag bar det till linköping igen för middag med folket på restaurangen där Annika och Andreas hade sin första dejt, det var massa kul & gott :).

Kommer mer bilder på kärleksparet ikväll och från "dopdelen" kommer det nog en annan dag för har inte hunnit kolla igenom alla bilder än :P

Kommentarer
Postat av: Annika

Förlåt att vi lurade dig, men det blev ju underbara bilder! Jag visste att det inte fanns någon bättre fotograf för vårt bröllop och Willes dop än dig! Super! Kul att se dig där och tack för allt slit du lagt ner! Kramar i tusen, din kusse.

2009-05-24 @ 23:02:47
URL: http://wilanand.wordpress.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback