Behind The Scenes - William


Foto: Williams pappa Andreas Hyllman

Foto:Jag Under fotograferingen så kröp busungen iväg med allt tyg..


Här är två Behind The Scenes bilder från idag när jag fotade mitt kusinbarn, lilla Wille som fyllde 1år i torsdags. Fick låna skolans studio och måste säga att jag är väldigt nöjd med resultatet :) Speciellt med tanke på att jag inte brukar fota i studio.
Att hålla lillen på plats på bakgrunden var dock en utmaning men det gick ju det med sen. Med lite tyger och mycket fjäsk så gav han med sig och jag fick en hel det fina bilder! :)
Vi körde tre olika outtfits en vanlig som ni ser på bilderna över, en "nakenshoot" och sen några coola kina/japan? kläder.

Kommentarer
Postat av: Annika

haha, japp det var kläder från riktiga Kina som min bror Christian köpt på sin asien-resa. Tack för allt jobb du lagt ner, nu ska jag titta på bilderna jag fått ^^

2009-11-23 @ 20:29:15
URL: http://wilanand.wordpress.com
Postat av: Annika

Ja, jättefina! Ser fram emot vilka fler underbara verk som kommer poppa upp när du får tid att titta igenom dom. du kommer lätt kunna arbeta som fotograf när du är klar! Kram!

2009-11-23 @ 21:15:33
URL: http://wilanand.wordpress.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback