Datarensning

Min garanti går ut i morron på datorn och eftersom den inte direkt fungerat perfekt vad det gäller internet och sånt så har vi försökt att få tag på supporten för acer på net on net. 1000 år tog det innan man hade tryckt sig fram och det sämsta var att eftervarje gång man tryckte sig vidare så blev rösten som talade om vad man skulle trycka på bara tystare och tystare... Sen när man väl kom i kön så länge de ut en efter ett tag och sa att de skulle ringa upp om någon arbetsdag...
Envis som jag är så fortsatte jag ringa sen när jag väl kom fram så möttes jag av en trevlig röst som sa att jag skulle testa att installera om datan och massor så har suttit och lagt in sånt jag ska spara på externa hårddisken hela dagen sen installerat om datorn. Internet verkar fungera fin fint nu bara att jag inte kan få in pappas telia(dongel heter de va?) De fungerar på alla datorer utan just min så ska ringa och höra i morron.
Lite abstinens blir det när man inte har photoshop också men de löser jag nog i morron, office lär jag ju oxå installera igen pallar inte wordpad. =P Har iaf kollat igenom en hel del gamla bilder så bjuder på en gammal bild här så länge, tagen från bussen när jag var påväg till uppsala någon gång... :P

 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback