Fotomässan 2009

Måste ju skriva lite om fotomässan kom jag på :) Den var grymt kul trivs verkligen på sånna ställen. Underbara foton, kameror överallt och sist men inte mins MASSOR med gratisprylar och rabatter :)
Har ni inte varit där? ÅKT DIT! 
Köpte faktiskt en fin portfolio från Geete där oxå, den skulle kostat 400 men köpte den för 179 fynd kallar jag det ;) Fanns en i A3 som också var väldigt billig, en sån vill jag med ha men tänkte börja med att en lite mindre smidig portfolio som man kan ha med sig i väskan om man vill. Sen är det betydligt mycket billigare att skriva ut A4 än A3 eftersom jag har en grymt bra fotoskrivare hemma hos pappa. :)
Hos EPSON fick man en gratis fotoutskrift också på någon hård kartong. Så skrev ut min bild på mammas och Smillas händer tycker att den blev grymt bra. :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback