Behind The Scenes - Erik G


Hihi inte så smart att sitta ner i vita jeans? ;)¨

Fotade Erik idag... Första manliga modellen jag har fotat, om man inte räknar med bröllop, småbarn och en och annan smygbild på Andreas. Kul dag har det varit men det är klart, man blir ju alltid glad när man träffar Erik och hans syrra Lisa! =D Kommer lite bilder sen lite speciellt tema blev det iaf idag, rutiga byxor och kavaj, det gillar vi! =)
I morron kommer jag fota ett ännu mer speciellt tema fick ett väldigt spännande mail igårkväll så var inte mycket tid att planera innan men tror det kommer att gå bra nu vet vi i alla fall vart vi ska vara :P. Nu har jag till o med varit tvungen att säga nej till att fota folk här i Uppsala pågrund av att jag inte har tid är tvungen att plugga lite i veckan med, men kommer väl ju hit till Uppsala fler lov och helger så det är väl lugnt ;)
Nu ska jag lägga mig och sova brevid min snarkandes pojkvän, hmm aja får försöka stå ut =P.

Godnatt♥


Kommentarer
Postat av: Erik

Tack för besöket, Sara! Alltid kul att ha dig här! :D

2009-10-30 @ 20:56:56
URL: http://www.gelotteracing.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback