11 oktober 2009


Bilden på mig är tagen av Bettan

Igår var det åka till linköping som gällde... Åkte dit med mamma, Kusin Annika och mammas kompis Bettan. Vi provade bröllopsklänningar, eller ja mamma gjorde och jag provade tärnklänningar. Bröllopsklänningarna var helt OTROLIGA! Såå fina var de, vi fick mamma att prova en klänning för 7500 (den hade kostat 10 800) och det var såklart den finaste av alla! Helt otrolig så den köpte hon. Den klänningen jag har på bilden ska jag dock inte ha. Ska ha en annan som vi hittade sen med en stor rosett på men den skulle de beställa i en annan färg så att det skulle matcha till mammas klänning :). Mamma köpte iaf klänningar för nästan 10 000 igår.
Efter vi köpt klänningar gick vi och käkade på Steves Coffe och sen gick vi på stan en sväng. Köpte en mössa och två linnen på H&M och sen en väska på Accent. Vi var ju såklart tvungna att besöka lagerhaus också... ÄLSKAR den affären har ju varit på den i nrkpg och sen kom den ju i Uppsala för ett tag sen och nu i Linköping! :) Tror de försöker göra mig fattig... Men snålade där och köpte två ramar 30x40 för bara 175kr tsms, tyckte det var ganska billigt. Köpte lite "fjäskchoklad" med, den var skitgod :P.
Jätterolig dag var det igår iaf och jag har otroligt nog fortfarande lite pengar över :)


Kommentarer
Postat av: Lovisa

wow ska din mamma gifta sig? det heter steves, söting, hihi :D

2009-10-11 @ 20:57:54

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback