Mecracet och Sponsorkörningen

Skulle varit lite tjejkväll här igår men eftersom vissa bestämde sig för att dissa såblev det bara jag och Lovisa. Lovisa sov iaf över här sen och kvällen vart riktigt lyckad även utan de andra, massa mys! :)
Nu kommer lite från förra helgen när det var mecrace och sponsorkörning. Jag stod på lineupen hela helgen och bråkade med förarna så det var kul ;) Jag och Andreas var ganska trötta båda två så några sena kvällar belv det inte faktiskt inte =P Vi la oss 10 på fredagen och 9 lördagen hahaha hopplöst men sen har jag ju inte mått på top den senaste tiden heller. Några varv runt banan fick jag också åka :) Åkte med bengt nordin i hans porshe förra året och året innan det åkte jag med Erik Jonsson i hans volvo men i år var det dags att åka i en snabbare bil eller den går nog ungeför lika fort som porshen men ändå. Åkte iaf med Jonas Nilsson i hans guld/vita Camaro(inte med på bild), grymt kul var det! ;). 
Här är iaf lite bilder på bryntessons camaros haha bara älskar lacken på bilarna, de är så söta. Tror dock jag har missat att ta med en för visst finns det en orange oxå? :P. Det kommer en liten sammanfattning från denna sessongen med bilder på funktionärer och förare och allt möjligt någon annan dag också ;).



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback