Er du edru? ;D


Bilden är från raceweek tog bara någon gamal bild eftersom det inte blev så mycket bilder i helgen.

Haha visste innan att norrmän är tokiga men herregud. Har ni varit på norsk fest? Om inte, var det! Men akta er för de kastar äpplen ;) Haha ne då men helgen på kinnekulle ring har varit grymt kul och alla norrmän som var där gjorde den ju inte sämre. Haha har vart grymt kul och hoppas att seven racing klasserna kommer vara med många gånger nästa säsong! =). Förstå norska har jag iallafall inte alls mycket problem med längre förstår faktiskt det mesta de säger :).
Kramat så många människor på en dag som jag gjorde igår tror jag aldrig jag har gjort heller. Delade ut priserna och det var hur många olika klasser som helst och prisutdelning för två race och efter det sista prisutdelningen för hela årets SSK-serie. Haha så kramas har jag gjort mycket iaf ;).
Så mycket bilder har jag däremot inte hunnit tagit. Har suttit i tidtagningen och det har varit ganska mycket att göra. Har tagit bild på när det tog eld i en bil men ska kolla med föraren först sen får vi se om jag lägger upp bilden sen. Får se om det kommer lite bilder från Bengt-Åce sen för vet att han och Hannele har tagit en del bilder på bland annat mig och Andreas =P.

Kommentarer
Postat av: Erlend

Edru ja;):P

Ikke helt på lørdagen hvertfall!!

2009-10-07 @ 19:18:30

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback