På bussen

Sitter på bussen påväg först till Stockholm sen ska jag vidare därifrån till Uppsala Åker med bus4you idag och jag älskar verkligen deras bussar. Sitter längst bak i ett eget säte och har hur mycket plats som helst och behöver knappt resa mig för att nå till oboy maskinen ;) De har typ världens skönaste säten här oxå!!! Me like ;). Kollar igenom lite gamla cambilder oxå så la in en gammal bild på mig o sötsyster... Kommer att sakna henne, denna veckan har hon varit så sjukt söt det har nästan bara varit syran som gäller ;) Måste bara tillägga, SAKNAR mitt långa hår fast det växer väl ut nån gång hoppas jag.

Kommentarer
Postat av: MissMian

Vilka söta tjejer!!! :)

2009-10-26 @ 17:06:52
URL: http://missmian.blogspot.com
Postat av: Jonna Tiensuu

Hej, försökte hitta din mail adress ang, Modeller i Uppsala.

Men kunde inte hitta den.

Skulle du vilja skicka den till mej så jag kan skicka mailet och bilderna ? :)

Kram Jonna

2009-10-27 @ 16:36:34
URL: http://leberjohntor.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback