9/9 -09

Tjoho idag har vi haft idrott och är helt slut i benen efter att ha sprungit. Var med Fridah och Malin en stund på stan efter skolan oxå sen efter det var jag i säby och tittade lite på hur det ser ut där jag ska fota bröllop... I morron är vi lediga på eftermiddagen så då ska jag och Fridah dra iväg på marknad och då ska jag nog bland annat köpa en väska. Uppdaterar nog mer i morron ska fixa lite med en grej som vi håller på med på graken, ni får nog se när den är färdig. :)

Btw. Mer folk som stör sig på att blogg.se har gjort så man inte kan se "nytillkomna objekt" längre ?

Kommentarer
Postat av: Malin

JAG STÖR MIG PÅ DET! :(

2009-09-10 @ 13:35:30
URL: http://lillaskrollan.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback