Barnkalas

Idag har jag hjälpt till att ha hand om Smillas barnkalas och gud vilket liv det var på alla barnen de var ju helt tokiga. Nu känns det i alla fall att det är vår ute när solen lyser,gud vad skönt! :) I morron börjar skolan igen och det ser jag inte fram emot skulle gärna vilja ha lov en vecka till.
Ganska bra början blir det nog på veckan i alla fall. Åka på teater i morron och på tisdag så tror jag vi var lediga hela förmiddagen, sköönt.

Btw. Har ÄNTLIGEN fått tillbaka pengar från sj från 7januari fick halva biljettpriset av dom så det är ju alltid nått. Men med tanke på hur lång tid det tagit innan jag fått tillbaka pengar och att det krävdes tre mail för det så tycker man nästan att man borde få allt tillbaka. Det första mailet fick jag inget svar på det andra fick jag bara svar att de hade mycket att göra och att de ska svara på det första sen det sista fick jag äntligen svar på. Egentligen spelar ju inte pengarna nån roll men mer principen och just det att de släppte av oss i Knivsta där vi fick vänta ute i kylan medans andra bussar åkte direkt till Stockholm.

Kommentarer
Postat av: Micke

Grattis för pengarna ;D

2010-04-11 @ 23:13:38

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback