Hahaha....

Haha sååå skön! Hur dum får man vara?
Tycker det är bra att bandit har börjat med något sånthär. Innan har det ju varit The Voice man fått titta på och det är inte riktigt min stil med hiphop direkt. Tycker i alla fall radiokanalen bandit är mycket bättre än The Voice. Tyvärr så kan jag ju nästan aldrig se på sånna program förutom när jag har sovmorgon eftersom tåget åker 7.07 men när jag väl har tid och kan se på det så är det ju bra att det finns, annars är det typ bara nyheter eller tvshop på tvn.

Btw. Måste säga GRATTIS till min kusin Annika också även fast jag vetat om det ett tag men nu har hon gått ut med att hon är gravid och visat ett jättesött ultraljud på sin blogg gå in och titta vet jag klicka här för att komma till hennes blogg. Så nu ska lilla William bli storebror. Blir att fota gravidmage snart kanske!? :)

Kommentarer
Postat av: Annika

aaaw, tack sötaste kusinen =) Klart det blir att fota mage, måste bara få en först, haha =D

2010-04-14 @ 22:45:29
URL: http://wilanand.wordpress.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback