Jag lever...


Eftersom man inte fick ta några bilder där under tiden de spelade in Petra Mede och jag inte tog fram min kamera efteråt eftersom vi hade bråttom så har jag inte tagit några bilder själv. Bilden över hittade jag på Andreas Lundstedts blogg(han från Alcazar) linslusen Fridah som kom med där oxå ;)

Hej skulle bara skriva att jag lever men har varit lite mycket denna veckan så har varit plugg i stort sätt hela tiden. nu har jag nyss skrivit engelska nationella i alla fall och känns som det gick helt okej faktiskt.
Har färgat håret nu funderade på om det skulle bli ljusare eller rödare innan och sen bestämde jag mig för mörkare med lite rött i men det blev nästan mer åt svart så det röda syns inte så mycket.
Lite uppdateringar från mig i all fall kommer nog hinna blogga mer nästa vecka. Kanske kommer upp lite mer bilder snart eftersom jag har fota nu så ska jag sätta mig och redigera lite.
Var i Stockholm i tisdags också med media. Vi var till riksdagen, såg inspelningen av Petra Mede show och var på cosmonova. På petra mede var bland annat Martin Stenmark och ja han såg bra ut i verkligheten också vet att jag har en avundsjuk mamma där hemma.

Kommentarer
Postat av: fridah

haha, fin och överlycklig säl som dök upp bredvid Petra :D

2010-05-01 @ 22:27:05

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback