Youth Summit

Nu sitter jag på vildmarkshotellet i Kolmården och lägger in bilder och snabbredigerar massor. Här är lite bilder som jag har tagit under dagen. Snart ska vi ner och fota discot som är här nere. Kommer kanske mer uppdateringar senare :) Självklart så har jag också ridit kamel ;) 
Just nu är det bara mina bilder men kommer nog komma andras bilder också i bildspelen.

Uppdaterat: På scoutingen är alla bilder tagna av mig och på live and let live så är alla fram tills de efter tigern som slickar sig runt munnen tagna av mig.

Scouting in the wild forest 
Live and let live 

Kommentarer
Postat av: ida

det är väl inte alls du som tagit den där jag är med och där våran grupp syns?

du var ju inte ens med våran grupp :S

2010-04-21 @ 13:53:58
URL: http://plusminusnolll.blogg.se/
Postat av: Sara

Sv: Ne jag sa skrev ju de, jag vet att era är med det var jag som la in dom tillomed.

"Just nu är det bara mina bilder men kommer nog komma andras bilder också i bildspelen"



Så skrev jag när jag skrev inlägget och nu har det gjort de...?

2010-04-21 @ 16:59:08
URL: http://sarabrehmer.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback