Hugo


Modell: Hugo Fotograf: Jag

Slänger in en sötisbild på Hugo. I morgon är jag ledig så då blir det att redigera klart och bränna skivor med bilder. Sen ska jag träffa Becka en stund och sen har jag en fotografering på eftermiddagen :).
Har ju glömt att skriva något om kryssningen, kan säga att den var grymt kul vi var uppe ända tills allt stängde! Andreas jobbarkompisar är ganska klockrena hela bunten.
Dock så var väl hytterna inte allt för trevliga... Är inte paradise kryssningarna lite kända för att vara lite smått lyxiga eller? Men när vi kom så var inte våra sängar bäddade med nytt varken i vår hytt eller i Gabbi och Teddys. Vi hade blodfläckar på lakanet i ena sängen och de hade en kiss fläck i en av sängarna.. USCH! Så blev att sova två i en liten 70säng :P ock så vet jag inte varför men vi hade väl inte riktigt tid så vi hade helt glömt att påpeka det för någon på båten, det kom vi på nu i efterhand.
Men bortsätt från det så var det jättekul! :)

Kommentarer
Postat av: D A H L È N

vilket underbart uttryck på bilden till höger!

2010-12-18 @ 18:23:03
URL: http://carolinedahlen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback