14 februari 2010

I fredags var det lite fest i linköping med några från klassen, grymt kul :) I lördags var det att ta det lugnt som gällde och fixa med Smillas födelsedagspresent och idag är det plugga och träna som står på schemat. Just nu är det ganska mycket att göra men lovar att bli bättre på att skriva här och lägga upp bilder, blir ju sportlov snart också sååå skönt!

Bilden är en egobild jag tog till fotouppgiften vi hade att vi skulle ta bilder på oss själva i en miljö där vi trivs. Det fick bli en bild i soffan med kamera och dator. Eftersom jag tog med systemen så blev det min powershot som fick vara med på bilden istället :P (lägg märke till egot i skärmen också ;) )

Kommentarer
Postat av: Malin

Du är finalist i min tävling, lycka till! ;D

2010-02-14 @ 13:45:13
URL: http://lillaskrollan.blogg.se/
Postat av: fridah

chacha snygging

2010-02-16 @ 13:43:21

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback