Grattis Smilla 3år !

Idag fyller syster 3år så GRATTIS till henne, hon är bara så sööt! Av mig fick hon en formula 1 bil(såklart) och en groda man kan bada med. Sen ska hon få en till sak av mig på söndag då hon ska firas av lite mer folk som kommer hit. Ska ta lite nya bilder på henne på söndag också eftersom jag inte är riktigt på topp idag så orkade jag inte arrangera de utan nu är det nog att lägga sig med en filt och kolla på tv som gäller snart istället.
Här hemma har vi verkligen sjukstuga... Både Smilla och Dick har varit magsjuka men som tur var så var jag hemma hos pappa då men nu har Smilla haft ögoninflammation och mamma har fått det nu också så det är bara att hålla sig undan. Själv är jag bara väldigt trött och har ont i huvudet.
Avslutar med en liten egobild (IGEN!) herregud brukar aldrig ha bilder på mig själv annars... Men färgade håret i måndags så tänkte visa resultatet, lite mörkare än innan bara. Haha ja ignorera minen och benan jag får när jag håller upp håret, har svårt att vara seriös på bild.


Kommentarer
Postat av: MissMian

Snyggt for men vad hände med Smillafotot?? :) Sedan är det ju inte öroninflammation vi har/har haft utan ögoninfektion... :)

2010-02-18 @ 07:12:15
URL: http://missmian.blogspot.com
Postat av: Hah! xD

Puta med läpparna för tusan Sara!

2010-02-25 @ 21:06:53

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback