IV-valet är gjort

Nu är mitt iv-val (individuella val) gjort till trean. Blir webdesign som gäller, ska bli spännande tycker jag! Ska bli kul att lära sig göra annat än bara bloggar. Ska välja till småföretagande sen också men eftersom det är mer poäng än vad jag egentligen får välja till så måste jag vänta till efter sommaren med det. Men min syo var nästan övertygad om att jag skulle kunna gå både webdesign och små företagande. GÖTT!

Blev finalist i Malins tävling (läs mer i detta inlägget) så gå in på hennes blogg och rösta på mig!
I kommentarsfältet så skriver ni jag röstar på Sara bild nr 1 eller något liknande.

KLICKA HÄR FÖR ATT RÖSTA!


Kommentarer
Postat av: Malin

woho jag valde med webbdesign som nummer 1 ;D

2010-02-14 @ 19:14:04
URL: http://lillaskrollan.blogg.se/
Postat av: lovisa

wohu min gamla blogg ;)

2010-02-14 @ 23:34:03
Postat av: Morbror Lasse

Subaru drar igång en fototävling !

Vinnarbidrag ska vara inlämnade senast 21/3.

Kan jag anlita dig ,så fixar vi tillsammans en vinnarbild?

2010-02-15 @ 23:53:08
URL: http://lasseochnoy.blogspot.com/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback