Mumma!


Gammal bild på chokladbollar som jag och Fridah bakat, MUMMA!


Nu var det ett tag sen känner att min inspiration är lite nere just nu när vädret är såå tråkigt så har inga nya bilder att publicera. Är dock grymt sugen på att chokladbollar just nu, inte käkat det på jättelänge men orkar bara inte ställa mig och baka, får väl se om de blir något av de.
Tänkte ringa mor nu i alla fall och höra om vi ska boka handledarkurs till körkortet så jag kan göra tranås farligt snart ;). Lite sent kanske men eftersom jag fyller i december så har jag ett tag på mig att öva inför körkortet ändå.

Btw. Lagt märke till prickar på bilden? Är så trött på att även fast man har logga på bilden så är det folk som inte förstår och tar bilden och antingen klipper bort loggan eller photoshopar bort den... Frågar ni så får ni kanske använda bilden och kan få den utan logga. Det kan väl inte vara allt för svårt? 
Aja på vissa bilder tänkte jag börja göra såhär med i alla fall, grejen är att de bästa bilderna vill man ju kunna visa upp utan prickar eftersom de blir betydligt bättre om man ser hela bilden. Får se hur jag gör tycker bara att folk borde acceptera andras bilder, loggan står där av en anledning och den anledningen är inte att ni ska försöka ta bort den.
Oj vilket klago inlägg det blev, haha är lite nyvaken somnade till lite förut så det är väl mitt dåliga "morgonhumör" som spökar :P.

Kommentarer
Postat av: Emmelist

åååh hur gött såg inte det där ut då!

2010-02-04 @ 11:58:45
URL: http://emmelist.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback